ga naar...

donderdag 26 september 2013

Draaien maar

Ken je die acrobate in het circus, die 101 bordjes tegelijk op stokjes laat ronddraaien?

Dat ben ik.

De bordjes zijn echt té leuk om weg te leggen, maar het kost toch wel moeite en vooral tijd om ervoor te zorgen dat er geen enkel bordje valt.

Elke leerkracht zal dat gevoel wel kennen op duizend plaatsen tegelijk te moeten zijn, duizend ogen te moeten hebben en aan duizend dingen te moeten denken. Leerkrachten zijn daardoor geweldige multitaskers volgens mij. Ook ik heb het dus druk. Mijn tijd gaat op aan het implementeren van iPads op school, het maken van flipfilmpjes, nog wat schrijfwerk hier en daar en natuurlijk mag ik ook mijn 22 kinderen in de klas niet vergeten. Bovendien liggen er nog een paar leuke en spannende projecten klaar.

Om maar even te zeggen dat het me deze maand niet gelukt is om veel berichten te plaatsen hier. Ik hoop op beterschap in mijn circus.

Geen opmerkingen: