ga naar...

donderdag 30 augustus 2012

Klusjes

Het nieuwe schooljaar komt steeds dichterbij.
Een paar weken op voorhand begint het toch al wel te kriebelen. Stilaan begin ik aan mijn lijstje: yurls klaarmaken, blog aanpassen, naamkaartjes in orde brengen, planten kopen, werkboeken uitzoeken, lessen maken, nieuwe handleidingen bekijken....
Hoe meer ik kan afvinken, hoe dichter de eerste schooldag komt.

Ook de grote klusjeslijst voor in de klas is gemaakt. Bij ons krijgen de kinderen om beurt klusjes. Soms moeten ze een weekje boeken uitdelen en ophalen. Dat zijn de helpers. De boekbeesten zorgen voor onze boekenwinkel. En de mediamaatjes zorgen samen met mij voor wat actie op de Twitter en op Groeigras.

Al die taakjes verzamelen we op deze grote klusjeslijst. Met een wasknijper duid ik rechts aan wie de helpers van de week zijn. De taakomschrijving van de mediamaatjes en de boekbeesten moet nog aan de kinderen verduidelijkt worden. Dat is dus voor later.

Geen opmerkingen: